Sider

lørdag den 29. oktober 2016

Goodiebox by Magsin - Oktober


Denne her måneds Goodiebox er blevet samarbejdet sammen med Magasin, jeg må ærligt sige at det er fedt at de har et samarbejde med Magasin, men at jeg ikke har hænderne over hovedet af lykke over denne måneds Goodiebox, men stadig en fed box.



MIQURA GOLDEN MODELING MASK - Jeg har aldrig været typen der gøre det der med ansigt masker, det sket nogen få gange at jeg faktisk har påført en ansigt maske på mit ansigt, men jeg synes det mere hyggen ved at man gøre det med sin mor eller veninde som gøre jeg har gjort det.
GLOV QUICK TREAT - Det lyder meget sejt, men eg jo ikke typen som rigtig går med make up, og når jeg gøre, kan det nemt bare bruges mine vårservidret med make up fjerne i, samt jeg også går i bad lige efter.
REVITALASH ADVANCED EYELASH CONDITIONER SERUM - Jeg har lange vipper i forvejen, og for være ærligt så jeg ikke helt vilde med dem, da jeg synes de får mine øjne til at se små ud, og samt man der ikke godt ud når man ønsker at bruge falske øjnevipper, der ikke ser naturlig ud
BALANCE ME INSTANT LIFT PORE MINIMISER - Denne ville jeg helt klart blive glad for, da jeg har vildt store porre
THE BODY SHOP
 LIMITED EDITION SPICED APPLE BODY BUTTER - Jeg hader virkelig lugten af tinge der lugter af æbler, da æbler for mig ikke har en duft, og derfor synes jeg det hurtig blive for falsk og ikke noget jeg bryder mig.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar