Sider

tirsdag den 5. juli 2016

New in - July 2016 - Summer time



Jeg har nu fået tre pakker hjem med noget lækkert sommertøj. Som jeg fortalte jer i mit sidste indlæg, så havde jeg haft en virkelig wow oplevelse med Asos, som kort handlet om at jeg havde bestilt nogen shorts i et nummer for stort.
Jeg sendte dem tilbage til Asos, men orket ikke at bestille dem igen, mest fordi at de ikke var helt som jeg havde håbet, så jeg valgte at kigge lidt på Zalando og fandt ikke rigtig shorts, men to søde nederdele og en fin crop top, så håber jeg virkelig bare på at vejret bliver bedre. Selvom at jeg virkelig har lyst til at købe mere pastel farve hjem, valgte jeg at holde mig til sort/hvid farver, fordi at det også meget dejligt at have neutrale farve til sin pastel farvet ting og fordi det altid kan bruges.
Jeg tro helt klart at noget af det kommer på i aften, hvor jeg skal ud og spise med min mor og papfar, da min mor ikke har fri i morgen(Min fødselsdag)


Prikket bluse - Blonde Shorts

Sort Nederdel - Blonde Nederdel - Blonde Crop Top

Bralette - Ballerina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar