Sider

torsdag den 2. juni 2016

Banana Strawberry Skyr Smoothie


Jeg elsker at solen er kommet frem og giver bare ekstra dejligt at lave smoothies. Jeg vil så give jer min opskrift på min Banan-Jordbær Sky Smoothies. Så håber I vil nyde den. Jeg har dog ikke et antal system jeg prøver mig bare frem.

Du skal bruge:

  • Frosen Jordbær
  • Bananer
  • Neutral Yoghurt 
  • Skyr
  • Vaniljesukker



    1. Du starte med at blænde jordbærene, jeg tog 2 gode håndfuld
    2. Skær bananer ud og blænd dem sammen med de blændet jordbær
    3. Hæld yoghurten i blanding, samt nogen teske med skyr, du kan godt undvære sky, men jeg bruge det for at gøre min smoothie lidt tykkere.
    4. Når du har blændet det hele godt sammen, smag på det og putter noget vaniljesukker til du synes den smager som du har lyst til, eller kan du altid putte mere af de andre ting.
Jeg synes smoothie virkelig er noget man skal prøve sig frem med



Ingen kommentarer:

Send en kommentar