Sider

torsdag den 3. marts 2016

Skønhed fund! - eBay & Luxplus


Jeg har fundet en masse lækker skønne beauty produkter, nogle har jeg prøvet og andre har jeg hørt ret så meget godt om. Jeg helt klart nogle ting jeg kunne klikke hjem, hvis det ikke var fordi jeg havde brugt lidt for mange penge allerede og snart ikke rigtig har flere. -ups- Men begyndelse på en ny årstid kan godt gøre ondt på pengepungen, sær når man skal være klar til den og sær hvis man ikke har i forvejen.



#1 Tørshampoo er helt klart noget jeg glad for findes, sær til de dage hvor mit hår ikke helt vil som jeg og jeg ikke rigtig kan nå at vaske det. #2 Jeg elsker dem, og man kan også finde nogle på eBay, men disse dejlige naturelige rense svampe er virkelig noget jeg synes er dejligt, jeg havde en grøn en, som jeg havde fået i gave, men fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle opbevar den, så "døde" den ret hurtigt. #3 Korea er et godt sted at købe skønhedes prudoktet fra, da deres regler er strenger end her hjemme. Det æg er en hånd cream, så vidt jeg kunne læse mig til, jeg synes det er sjovt, hvordan tinge har form og navne. #4 1 Stk NYX Øjneskygge! Jeg har helt klart en del NYX ting med, elsker det virkelig! Denne her sælger en del NYX ting og kan klart anbefale! #5 Her får du 3 stk NYX Øjneskygge, HUSK at fordi det prisen på varen selv, er over 80 kroner, så kan du ende med at ende i told, hvor du kan komme til at betale moms og fragtgebyr. #6 Jeg elsker virkelig min EOS løbepomade. Jeg har så mange, men af alle dem jeg ejer, så er EOS min ynglings. #7 Hørt at True Match, skulle være god, jeg synes lidt de foundation jeg i forvejen har er lidt for mørke, selvom de er de lyste! #8 Det er en ansigts maske og jeg hørt en del snakke godt om den! Elsker billedet af den lille Pig Nose på, jeg troede til at starte med at det skulle ligne en smily kun med øjne, du finder den her og her

#1 Hvem har ikke bruge noget som hedder Golden Monkey til sine læber? #2 Jeg helt klart forelsket i disse to og har ejet dem begge! Særiøst, hader at jeg har miste mine, for elsket dem VIRKELIG! Vaseline er bare det bedste jeg har brugt til mine læber! Ja bedre end min EOS! #3 Mere NYX! Du kan vælge at købe 3 Stk eller 12 Stk. Prisen du ser er for 3 Stk. #4 NYX Læbestift og lip liner! Du får også en lip liner når du køber det og prisen er for lip liner, læbestift og fragten ofc! Jeg har været VILDT glade for mine NYX læbestifter, og der findes et hav af farver fra sælgeren, hvis du ikke er vilde med de 3 udvalgte farver jeg har valgt og fremvise, Du finder de farver jeg har valgt, her, her og her. #5 3 Pateller med NYX Øjneskygge - Jeg tro ikke jeg behøver at sige mere! #6 Jeg har hørt meget godt om disse Baby Feet! Dog skal jeg siges, du skal ikke bruge dem hvis du lige har lagt et find lag af selv-bruner, da det Baby Feet gøre, at få den hud til at skælde af. Jeg så billeder af en, hvor det så en del uheldig ud, fordi hun havde brugt selv-bruner. #7 Den her pudder er min nye drøm, den koster omkring 115 hvis du skal købe den i matas, så det dejligt, (hvis man er som mig, der godt kan lide Luxplus) at man kan få den til over halvpris. Jeg har prøvet den i virkeligheden og synes da jeg så på den, at den lignet en lys chokolade mousse, men når den jeg prøvet den og kørte den blidt over min hånd flade, så blev den dejlig pudder artigt. Så Dream Matter Mousse, er klart noget jeg vil skaffe mig, Du kan også få foundation fra samme kollektion. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar