Sider

onsdag den 6. januar 2016

New Year - Part 1 ~ Picture Book



Så blev det endelig tid at fortælle om min nytårs aften, jeg har endelig fået ordenet billederne, med HELT NYT logo. Der har været en del ting at se til med flytningen og skole starten, jeg er glad for at være tilbage i skolen, men den snak kan komme en anden gang.

Mit nytårsaften holdt jeg hos min gode veninde fra min efterskole. Så turen gik til store byen, nemlig Københavns området. Det var rigtig hyggeligt at være sammen med hende, sær med alt det negative ting der er forgået i ferien, som jeg ikke rigtig vil tale om. Vi fik forret, hovedret og desset, det smagt RIGTIG godt.
Vores tema var at vi skulle være iført kostume.



Min elsket veninde Billede, med noget magtisk photoshop


Forretten bestod af en lækker rejecocktail, jeg var virkelig i himlen.



Når man har det sjovt med stjernekaster


Selvom at jeg HADER, og mener VIRKELIG HADER at få taget billeder af mig selv, så var det her et jeg meget glad for, sær efter at havde fået det magiske ice fariy look





Hovedretten bestod af Racelet, og det første gang jeg havde prøvede det, så var jeg helt klart vild med idéen om at man selv må bestemme hvad man vil have og hvor meget af det. Helt klart noget jeg GERNE vil prøve igen












Bananspildt er virkelig konge og klart det stod på som desserten. Jeg kunne virkelig dø med alt den gode mad og tro jeg også tog lidt på igen -FNIS-






Lidt mere sjov med stjernekaster.
Og når vi ikke spiste, spillet vi Just Dance, så kunne jeg også forbrænde noget af ALLT det lækker mad af.


Og fordi min veninde ikke kan lide kransekage, så blev denne her lækker kage vores kransekage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar