Sider

torsdag den 21. januar 2016

GoodieBox - #1


Jeg har været så heldig at modtaget min ALLE første Goodie Box, selvom jeg hørt mange ikke er så glade for dem mere, så er jeg fint tilfreds med hvad jeg har modtaget.



Jeg synes klart det nogle produkter jeg kan bruge, dog får min papmor nok håndcremen, da jeg har så mange cremer i forvejen.
Læbepomade kan jeg ikke rigtig bedømme, da der findes to slags læbepomader i min verden, dem der virker mod kulde og dem der får dine læber til at se godt ud.
Normalt bruger jeg en EOS, her om vinterne da det virkerlig er det eneste der har sparket røv.
Jeg ved ikke hvor meget at jeg kommer til at bruge den flotte Booster Bronzer der var med, da jeg i forvejen ikke går med for meget make-up, men et af mine mål i 2016, er da jeg skal lærer det lidt mere, så jeg ikke bare kommer med den sammen make-up, hvilket er hvad jeg gøre pt.
En ting jeg sær er SUPER glad for er tasken! Jeg har både en rygsæk men også en netpose, når jeg tage i skole, netposen har jeg for det meste mine briller, oplader til mobil og mad pakke i, det er så smart at når jeg så kommer hjem og nogle dage skal købe ind til aftensmad, så skal jeg ikke tænke på at have en pose med og jeg køber ikke mere end jeg kan have i den, fordi når min elsket netpose er fuldt, så kan der kun næste være plads til den i min cykel kurv.
Det jeg også fan af at er at både Anti Ageing Eye Oli og Antioxidant Ansigtsolie er produkter der er mere naturlig tilgang til produkterne. Jeg går mest efter naturelige produkter, fordi at jeg gerne vil holde min hud så naturlig som muligt.
En müslibar, ja hvorfor ikke?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar