Sider

onsdag den 30. december 2015

Godbye 2015, Hello 2016!


2015 er snart over og jeg klar til et nytår, hvor der helt klart skal ske nogle forandringer. Jeg skal blive helt klart på min fysik, have god fokus på mig selv og få givet mig den rigtig kærlig.
Fået sparet nogle penge sammen til studietur, måske finde et nyt arbejd, hvor jeg kan være mere sikker på at jeg har nogle faste vagter, så jeg ikke hele tiden bare jeg afløse nogle fordi andre ungarbejder ikke har lyst til at tage vagter for hinanden.
Min nytårsaften skal jeg holde sammen med min gamle roomie fra min efterskole. Jeg så glad for at kunne få lov at være hun hende, sær fordi ellers stod planen på at jeg skulle være alene hjemme, hvilket ikke være særlig godt, fordi at jeg her i juleferien havde en episode hvor jeg var alene hos min far, det endte med at jeg fik et sammenbrud og vidste ikke helt hvad jeg skulle stille op med mig selv. Jeg har det bedre nu og kommet på toppen igen.
Billederne jeg har i indlægget viser nogle af de mange finde ord jeg har brugt på bloggen og håber at kommer til at se jer igen i 2016.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar