Sider

lørdag den 28. november 2015

Black Friday - WHAT HAPPEN!?

Det var Black Friday igår, og jeg var ligesom mange andre tosset mennesker ud og shoppe i Rosensgårdcenter, Odense. Jeg var sammen med min dejlig veninde Julie. Vi valgte at gå der over med det samme da vi fik fri, vi gik sammen over med hendes kæreste, da jeg åbnebart skyldte ham kage. Da jeg havde fået købt kage, valgte vi at gå rundt og kigge på forskellige ting, som kunne være søde, og selvom at 20% er ikke den vilde besparelse, så købte man hele ikke noget man ikke havde brug for. Da vi havde gået i ca. 20 timer valgte vi at tage noget Sushi, ikke fordi nogen af os var over sulten, men fordi at vi havde sagt at vi SKULLE have sushi og ved fra sidste år, at jo længere du kommer på aften, så det svære at finde et godt sted at spise. Den med flest stykker var min, og på en måde fortrød jeg lidt at jeg havde taget så mange, det mættet godt, og var helt klart penge hver. Vi gik videre rundt og fik begge købt nogen ting. (Jeg laver et andet indlæg med det) 
Jeg havde ikke fandt ikke nogen kjole, så vi valgte at gå mod Bilka, eftersom at klokken også var blevet en del. Vi havde tænkt at gå på McD, men fordi at der var så mange droppet vi det. Turen gik mod Bilka. Vi tog en vogn i Bilka, jeg spurgte for sjovt om jeg ikke måtte sidde i den og fik lov. Julie er ikke i forvejen for gå til at kører med en indkøbsvogn, så det at jeg sad i den med vores ting, hjalp ikke, men det var sjov, så sparet man en tur i Tivoli for denne omgang.
Jeg fandt hele ikke nogen kjole der, så vi valgte at tage på Burger King og få lidt mad. Der var overraskende ikke så mange mennesker.
Fordi at der var så mange mennesker ude og shoppe, var det svært at komme med en bus, sær fordi der ikke rigtig kom nogle. Så vi valgte, efter at havde siddet og blive kolde i 15-20 min, at gå tilbage til skolen, og tage en bus der. Det var meget heldig, for vi noget lige en bus.
Da vi endelig nået banegården, var klokken omkring 21:45, og Julie skulle vente i en halv time på hendes bus. Jeg kunne havde nået et tog lige hjem, men valgte at vente på et lyntog til Middelfart, hvor jeg kunne skifte. Synes nemlig ikke at når det var så sent at Julie skulle vente alene, for man ved aldrig hvad for nogen folk der kan komme forbi. Så det endte med at først at komme hjem ca. 23:15, men det havde været hyggelig.
Vi havde bare sidst på aften begge to været så overtrætte at vi godt kunne virke som nogen piger der havde fået noget god alkohol i blodet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar