Sider

fredag den 16. oktober 2015

Halloween update - Efterårs hygge


I onsdag var jeg sammen med to veninder for at lave græskar og klippe kliste. Jeg havde spurgt om de ikke havde lyst til det, da jeg altid synes at man skal være noget kreativ hygge over efterårsferien. Jeg kan huske at da jeg var mindre, lavede jeg altid græskar mænd hos min mormor og morfar, sammen med min mormor og min søster. Det er rigtigt dejligt at stadig kan gøre ting man har gjort som lille, selvom man er 18 år og har travl med skole, lektier og arbejd.
Jeg fik ikke mit græskar med hjem, da min venindes hund mente den skulle spise det, som i kan se på det første billede, så var mit græskar i forvejen ikke det kønneste, men det hjalp ikke at en hund tog en bid af den, den tog også en bid af min ene venindes græskar, som du kan se billeder af længere nede, den endte med at gå fra at have tre tænder til en tand, samt at hatten blev et ekstra svær puslespil.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar