Sider

søndag den 1. marts 2015

Home From CPH

Undskyld for den dejlige stilhed i har fået fra mig. 
Først og fremmeste, har I så tjekket det nye dejlig layout ud. Jeg prøver bare på noget nyt.

Men nu til sagen.
Jeg har været i København med min klasse. Det var rigtig hyggeligt og fik da set og gået en del. Som altid var jeg også udstyret med mit elsket Canon, som jeg virkelig elsker over alt.

Om fredagen, hvor vi skulle hjem af, tog jeg så hjem til Bella. Bella er nemlig i festudvalget på hendes skole, og derfor kunne skaffe mig gratis ind til festen. Det var rigtig hyggeligt og jeg var skam klædet ud som kat, da det var en fastlavnas fest.

Resten af weekenden har jeg bare brugt her hjemme med lektier og Netflix, skal man også have lov til.

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar