Sider

onsdag den 11. februar 2015

Lazy Day with Netflix and a british accent

Det er for mig ferie og derfor betyder det afslapning. Nyder at have fri og der ikke er de vilde store planer for ugen. Jeg brugte hele dagen sammen med Netflix og det ligner vidst at jeg også kommer til det i dag.

Jeg started med at se hele sæson 3 af Sherlock. Elsker det virkelig og synes det er en dejlig serie. Til jer det ikke ved det, så er det en Sherlock Homes(You dont say Sherlock) men i sted for at forgå tilbage i 1900 og et eller andet, så forgår det nyere tid, og det synes jeg virkelig dejligt, fordi det giver et andet liv til historien.

Og fordi en sæson af Sherlock kun er 3 afsnit, skulle man videre til den næste serie, som nemlig blev Downton Abby, Jeg har mange set få afsnit af det, når det har været sent på tv, og hadet mig for jeg aldrig rigtigt har fået set den fra start af. Så jeg valgte at begynde på den. Jeg elsker den virkelig, og helt klart ikke en kedelig serie.


Tro mig, jeg tro skam denne her dag også høre til i sengen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar