Sider

tirsdag den 13. januar 2015

5 Years - The Time Flys


FRIDAG!
Nemlig, vi havde en fri dag i dag, for der åbenhus på mit gym, derfor valgte de at give os fri i dag. Jeg valgte at bruge den på at sove længe og bruge en dejlig dag med min mor. 

Vi tog til Bogense for at besøg min mormor og morfars gravsted, da det et stykke tid siden jeg har været der, og fordi i søndags var det 5 år siden at min morfar gik bort.
Jeg savner virkelig dem begge, men er da bare glad for de har hinanden.
Jeg skulle da også afprøve mit nye objektiv, som der vil komme et indlæg om(Samt de andre ting jeg har fået skaffet mig). Da vi kørte hjem, kørte vi ind til en af mine mors gode venner, som har en lille tøjbutik. Den er mest til kvinder i større størrelser, men fordi jeg har de størrelse jeg har, kan jeg passe de små størrelse. Jeg fik købt mig 2 par bukser og nogle strik trøjer. Så nu har jeg bukser hjem, modtog dog også en pakke i dag med nogle bukser.



Jeg forstår godt min mormor vil ligge ud til vandet


Min mor blev ved med at spørge det hvad den ugle skubtur var. Jeg sagde, "jeg kan da lige tag et billede af den."





Men aftensmaden stod på lækker hamburgerryg med hele svineriet igen.
Resten af dagen står på afslapning og måske lidt oprydning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar