Sider

søndag den 4. januar 2015

Nytårs aften - Picture Book


Hele sent end aldrig :)
Nu får I nogle dejlige billeder fra min nytårsaften. Endelig fået taget sammen til at kigge på dem.
Jeg brugte nytårsaften med min papfar, min mor var på arbejd, fordi hun havde fri juleaften. Vi fik smørbrød fra den lokale Brugs, da det var letter end at stå med en masse, når man kun er to personer. Til maden fik vi snaps og øl, jeg fik dog også lidt Verdi til.
Op til at klokken skulle blive 12 så vi Familien fra Bryggen, da der ikke rigtig var andet godt at se i fjernsynet. Da klokken var ved at blev halv 12 kom min mor hjem, hvor vi fik tiger rejer der havde været på en pande, da der ikke var nogle rejer til rejemader i butikken.
Det var en rigtig god aften og rigtig hyggeligt.



















Håber I alle havde en rigtig god nytår :) Og tjek lige det sidste Billede :)
Men vi ikke helt færdig, for I skal da også se nogle fyrværkeri billeder. *smil* Jeg havde kan i to kamera den aften, så jeg hele tiden havde et klar til at tage klokken 12 og det andet til at tage i løbe af aften.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar