Sider

mandag den 8. december 2014

Igen nye køb fra Ebay!


Heej dejlig blog!
Jeg ved jeg er meget stille for tiden, men jeg har bare travlt med skolen og kan ikke finde på noget at dele med jer. Men jeg elsker at se hvad andre folk finder på eBay, og måske vælger at købe hjem, så vil da lige dele nogle ting med jer, som jeg plejer :)
Men jeg har igen fået bestilt flere ting hjem og skal da også vise jeg det jeg har fået, men det bliver når jeg har mere overskud. (billederne er ikke så store, da jeg også gerne vil have I kan se hvad det er)


http://www.ebay.com/itm/361036233181?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630372204608&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg har valgt at købe 2 nye oplader til min mobile, fordi magnus bliver ved med at ødelægge vores oplader. Så jeg synes at 10 kr +/- ikke var særlig meget. Jeg har valgt i baby lyserød og i rød. Jeg er dsv gået tilbage til den lyserød piget fasse, selvom jeg havde sagt jeg var over den og havde disset at man gik i lyserødt om efteråret. Men ark, jeg kom tilbage til den lyserøde farve. Dog håber jeg ikke det tage overhånd. Jeg har valgt en i rød og tænkte jeg vil klister sorte cirkler på den, så den kan ligne en mariehøne(Engang mariehøne, altid mariehøne)

Nu kom tiden, tiden hvor jeg skulle bestille nye headset da alle de andre er gået i stykker. Jeg burde lærer at passe bedre på dem, men ark... Nogle gange kan man ikke gøre for dem. Jeg ved godt nogle mener man ikke skal købe elektronik fra eBay, men helt ærligt.7 kr stk. Så tro jeg at jeg overlever ellers så skriver jeg bare en klage og får penge igen.

http://www.ebay.com/itm/161445762742?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=460485151836&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
De næste to ting jeg har købt er til mine wigs. Jeg nemlig købt en kam til dem, som gerne skulle være beregnet til det også har jeg købt en holdet til den ene. Glæder mig så meget til det kommer hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar