Sider

lørdag den 25. oktober 2014

Ting jeg hader!

Jeg tro ikke at jeg er alene omkring at der bare nogle ting man bare ikke kan holde ud, som man bare hader eller ting man ikke forstår.

1. Når man har fortalt nogle at man ikke bryde om dem(På en pæn måde) og de troede det var for sjovt, og tror man er i drømmeland(Jeg oplever det stærkt nu, og ved ikke hvad jeg skal gøre)

2. Suppe, jeg kan ikke lig ideen om at spise suppe, med mindre der er bid i den, for jeg har det som om jeg bare lever af te.

3. At selvom at jeg ikke spiser usundt og passer på min hud, ender jeg stadig med at få bumser(MEGET VOLDSOM) fordi at jeg ved at få min menstruation.

4. Jeg kan ikke tag det med at folk skal være så MEGA sunde. Det fint at leve sundt og alt det, men lad det nu ikke stig dig til hovedet. Det okay at man spiser noget usundt, man skal bare ikke gøre det for tit.

5. Folk der tror de beder end andre.

6. Jeg kan ikke forstå folk skal hate på kendte. I orden at sige du ikke kan lig det de laver og den måde de opføre sig i medierne. Nogle gange tror jeg folk bare hate for at få opmærksomhed.

7. Jeg kan ikke tag folk der ikke vil prøve ting, fordi "Gud" siger man ikke må. 

8. Jeg hader når folk tror jeg er mega troende, fordi jeg ikke synes at dødsstraf er vejen frem.

9. Jeg hader når folk tag min mobil.

10. For tiden hader jeg at se og høre om kæreste-par. Mest fordi jeg er forever alone og ikke har en kæreste og ikke gide menings om at jeg ALDRIG har haft en.


Sååå er du enig med mig, eller det bare mig der er mærkelig?

Hav en god lørdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar