Sider

lørdag den 11. oktober 2014

PÅ EVENTYR! - farmand!

Så er det blevet ferie og har tænkt mig at tage ud til min far, da jeg ikke rigtig har været der ude, da jeg haft travlt med skole og arbejde, her på det sidste. Så nu vil jeg tage der ud og få taget efterårs billeder, men tror også jeg vil få lavet en video til bloggen. Det er da planen.

Dog har jeg lavet en huskeliste, da jeg vild goood til at glemme at få det hele med.

1. Mobil og headseat - Meget vigtigt, ser fordi jeg ikke rigtig kan leve uden
2. Skifte tøj - Nok en god ide, da jeg helst ikke vil gå i det samme og lugte af sved. Så kunne jeg lige så godt gå ud til grisene og bo.
3.Computer - Så jeg kan spille sims, hvis det bliver dårligt vejr, men så jeg også kan holde kontakten med jer
4. Rematøj - Så jeg har den rigtig bluse og trøje på, på arbejdet.
5. Sko - Bare fordi det hele taget er vigtigt
6. Make-up og Wig - Bare hvis det er jeg ender med at lave en video til jer, og fordi mit hår bare ikke er min ven!
7. Toilet ting - Jeg såå goood til at glemme min tandbøste
8. MIG SELV - nok det vigtigste at huske.


Men hey, hvis du selv skal på ferie, så det altid godt lave huske liste, så man ikke glemmer tingene.
Og så tænke den kloge læser nok. "Du sagde du skulle tage billeder, men ikke skrevet dit kamera op." Neej, for det lidt dum at lede efter det hos min mor, når det er hos min far.


Goood ferie
ANGIE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar