Sider

tirsdag den 28. oktober 2014

Klik - Scene 1 - Fokus - Klik!




Heej bloggen!
Jeg ved jeg har været meget stille og det beklager jer.
Jeg har bare haft en del travlt med skolen, hvor jeg(i gruppe) pt er i gang med to film projekter. Den første er en stop motionen, hvor opgaven lød på, at vi skulle lave en HTX-kampagne. Hvor vi valgt  og vil bruge en gummiand, som man følge på skolen.

Den næste er hvor vi skulle vælge en short story, som vi havde læst i engelsk, også lave en film over. Vi har været sååå dybt seriøse om det, og fået filme noget, hvis jeg selv skal sige det, som er godt, efter som det er skole arbejde og vi ikke rigtig har lektioner i at lave film.

Men fordi vi også var i Odense at filme, brugte vi også noget af tiden på at shoppe og rigtig hygge os og blev godt færdig i god tid. Vi mangler dog nogle scener.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar