Sider

torsdag den 4. september 2014

Good News!

Heej dejlig blog :3
Nogen havde set at min oplade havde været ude for et bide uheld igår.
Jeg var dog så heldigt at min onkel havde en oplader der passer til min computer, som han kom med idag. VIRKELIG DEJLIGT! Ikke fordi jeg er afhængig af min computer, eller lidt. Sær når man skal bruge den en del i skolen.

Jeg har dog også en god nyhed mere!

Jeg var jo til samtale igår, omkring et job i Rema 1000, og fik et opkald her i dag om jeg har fået det. Så skal lige hjem fra skole og der over i morgen, fordi jeg skal trænes op i at bruge kassen. Så det betyder at jeg ikke kan blive hænge til årets første Fredags Café. Men der skal nok komme flere og ville virkelig gerne det her job.
Jeg har virkelig brug for penge, jeg mener VIRKELIG! <3

Men håber eller I har haft en god dag, og der sket noget godt for jer :3


Nuurh jaa, Magnus har fået et hundehus, man han hader det som pesten! Men han skal vel bare lærer at bruge det.


Kys
Angie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar