Sider

lørdag den 20. september 2014

Godt jeg har fået et arbejd

Heey bloggen!
Jeg ønsker mig en del ting, eller har bare en del ting jeg gerne vil skaffe mig, og tænkte jeg vil dele det med jer. (Godt jeg tjener en del flere penge nu)

1 ~ 2 ~ 3 
1 ~ 2 ~ 3 

1 ~ 2 ~ 3 

1 ~ 2 ~ 3 

Noget der jeg virkelig mangler, er bare i det hele taget tøj. Jeg har det problem at jeg skal vaske godt og vel hver anden uge, for at have noget ren tøj, fordi jeg ikke har særlig meget igen, og jeg godt træt af af at gå med det samme for ofte, plus det bliver for det meste sat sammen med det samme.

img

Jeg skal også havde skaffet mig photoshop og premiere igen, da jeg virkelig var glad for det. Samt skal jeg også havde skaffet mig et kort til mit kamera, så jeg kan få taget nogle billeder igen.

1460
Det sidste som står på min ønskeliste, over ting jeg gerne vil skaffe mig, er et par Doc Martens, I kan læse mere om mit forhold til dem her. Jeg ved dog ikke hvad slags det skal være, men ved jeg skal have et par igen, Doc Matrens er virkelig bare perfect!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar