Sider

onsdag den 10. september 2014

Ebay - #30 - Min liste


Jeg elsker virkelig nogen af tinge på Ebay, sær fordi man ikke finder noget ligne her hjemme og fordi de mere har den her "klassisk" stil, som jeg godt kan lig. 
Så tænkte at jeg vil dele nogle af tingen med jer.



ZHL-Womens-Bowknot-Baby-Collar-Long-Sleeve-OL-Chiffon-Button-Shirt-Blouse-Tops
Det første er et klassisk eksempel på hvad jeg godt kan lig at gå med. Jeg elsker skjorte som er enkel, men dog har lidt på sig, det kan være butterfly, flæser osv.



new-spring-Office-lady-Elegant-Tier-Collar-black-Lace-Bow-White-Blouse-Top-S-XL

Ladies-OL-Career-Lace-Chest-Long-Sleeve-Lapel-Blouse-Tops-Chiffon-Botton-T-Shirt

New-Elegant-OL-Career-Stand-Neck-Slimming-Tops-Tee-Lady-Blouse-Top-Long-Sleeve

Women-Casual-Peter-Pan-Collar-Long-Sleeve-Chiffon-Office-Shirt-Blouse-Tops-Blusa


Igen har vi en enkel bluse, som jeg synes er rigtig fin, også fordi den nemt kan bruges til fint, men også nemt til hverdagen. Jeg ikke så glad for at kun have bluse, som jeg KUN kan bruge til fint brug.
Vogue-OL-Womens-Bead-Long-Sleeve-Chiffon-Shirts-Tops-Office-Ladies-Tops-Blouse


Sweet-Women-Boho-Style-Floral-Flower-Hairband-Headband-Wedding-Party-Garland


Blomster kroner er noget jeg rigtig godt kan lig, og helt klart noget jeg vil gå meget med, hvis jeg havet langt hår, eller bare længere hår, da mit hår lige pt er rigtig grydehår.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar