Sider

fredag den 1. august 2014

Give away time!


Hej alle dejlige læser!
Nu er det er det tid til den give away jeg har lovet jer! Okay, der tøj ting man kan få finder i ogdet var endelig kun den ene som var planlagt. Men jeg fået noget hjem jeg ikke kunne passe, og derfor tænkte jeg at en af mine dejlige læser skulle have æren af at vinde dem.





Det første du kan vinde er alle disse makeup børster! Dem du ser på billederne, er mine egne, så det er derfor der lidt farve på nogle af dem :)

Det du skal gøre for at vinde.

1. Like min FB profil(Link ude i siden)
2. Være fast læser af min blog
3. Tag et billede at du har gjort det, og ligge det i en kommentar på mit facebook opslag omkring give awayen!

OBS: jeg trækker om i har gjort det, hvis det er jeg der bliver trukket som vinderne, så hvis I ikke har gjort det, er det surt show for jer selv.

Denne her slutter den 1-9-2014
Jeg havde kommet til at bestille de her hjem I en alt for lille størrelse, da jeg havde glemt det var Asian størrelse. De er i en Asian L, som ca. passer til en XS-S

For at vinde dem, skal du.

1. Gemme det her billede, og lægge det ud på instagram(jeg har gjort så det skullepasse til IG)
2. Tag mig på billedet(Det bare fordi så det letter for mig at finde jer igen.) - @AngieDavidsen


Denne her slutter den 1-9-2014

5 kommentarer:

  1. Hello,

    FB:https://www.facebook.com/nyuszi.ful.900
    Barefoot Betty
    BL:Barefoot
    e-mail:betikarauski@gmail.com

    Greetings

    SvarSlet
  2. Jeg deltager og det er gjort. :-)

    cecilie olsen
    cilllerol@gmail.com

    SvarSlet
  3. Følger dig via Bloglovin og på facebook :)
    Lis Rye Jensen
    ryesund@gmail.com

    SvarSlet
  4. Følger dig på bloglovin og facebook

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Så følger jeg dig på blogloving og facebook :). Pernillesg@gmail.com

    SvarSlet