Sider

onsdag den 13. august 2014

Fru Jensen - Savner dig!

Hej dejlig blog
Som nogen af jer måske ved, blev min hund aflivet i går, da hun var rigtig syg.
Jeg fik det af vide da jeg kom hjem, at hun var blevet af livet.

Mange spørg hvad der i vejen.
Men som jeg får havde delt på bloggen, havde hun nogle "buller", over alt på poterne, og det hjalp ikke bare at give hende piller igen og igen og igen. Det var til sidste dyr plageri. Jeg kunne ikke stoppe med at græde, og troede hele tiden hun vil komme, når jeg sad med mad i hånden. Min mor siger jeg dyrker det for meget, men jeg tror bare at man tage tinge på forskelige måder, og nogle gange er det bare svære end andre.
Nogen mennesker vil synes det mærkeligt at græde over en hund eller andet form for kæledyr. Men for mig var hun en del af familien. Man var uenig med hvor meget hun skulle fylde i sengen. Hun var som et lille barn der bare ikke hørte efter, når man ALLEMEST havde brug for det. Men man elsket hende så højt, selvom hun ikke altid gad som mig.

Hun kunne været blevet 4 år.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar