Sider

lørdag den 12. juli 2014

Undskyld for stilheden!


Som overskriften lyder, vil jeg gerne sige undskyld for stilheden :)
Jeg har bare valgt og slappe lidt af de sidste par dage, og derfor ikke rigtig brugt tiden på bloggen. Men der vil dog snart komme nogle indlæg, med hvad jeg har lavet, hvad jeg har fået købt og hvad jeg har fået hjem fra Ebay, for har fået nogle af de ting jeg havde bestilt hjem.

Drinks


Jeg håber ellers at i bare nyde sol og sommer, for sikke nogle dage det har været. Der skulle drikkes en del med vand, for at jeg kunne holde det ud, jeg ikke så meget et menneske der van til varmen, men er begyndt og lære at være van til den.

Fandt lige nogle dejlige sommer billeder på we<3it, som i kan nyde :3 og hvis I klikker på billederne, kan i komme frem til hvor jeg har fundet dem, så i kan give dem et hjerte, hvis I vil.

Summer time

Summer flowers

Summer fruit 🍓👌

Drinks


Ingen kommentarer:

Send en kommentar