Sider

lørdag den 26. juli 2014

Tur med mor og moster

I aftes var jeg ude og kører en tur med min mor og min moster. Vi var i Middelfart, og kørte igennem et område hvor der vilde dyr. Jeg fik taget nogle gode billeder, men de blev ikke for gode alle sammen, selvom jeg kunne komme ret så tæt på dem. Man kunne godt se de var van til biler og mennesker. Der var dog en af dem som var hvide, og det var lidt af et unik sund.
Da vi havde kørt rundt og kiggede på dem, kørte ved ned forbi en campingplads, som lå ved vandet. Vi sad og nød udsigten til Jylland, imens vi kiggede på båden i vandet.


Jeg beklager jeg ikke har været så aktiv på det sidste. :)

Jeg beklager at det ikke er de skarpeste billeder jeg har fået taget, men håber stadig I vil nyde dem.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar