Sider

tirsdag den 22. juli 2014

FAMILY - IKEA

Igår var jeg ude i IKEA med min mor, søster og søsters børn. Vi var også bagefter i Bilka. Vi hygge os og både min mor og søster fik brugt ALT for mange penge. Jeg fik dog selv skaffet mig et nyt TV bord. Bare en af de enkel sort farvet borde til 29,-

Da vi kom hjem, fik vi læsse de ting af, som var min mors og mine ting af. Hvor efter vi gøre os klar til at tage på stranden. Det var rigtig hyggeligt og mig min søster hygge os i vandet med hendes dreng, imens min mor hyggede sig med min søsters datter på standen. 
Da vi var i vandet, havde vi sat en snor fast i min nevøs badring, så vi kunne trække ham og styre ham, når det blev lidt for dybt til han kunne nå bunden.
Da vi tog en pause fra vandet, fik vi kiks og frugt. Rigtig dejligt. Vi leget også i sandet og fik rigtig dækket min mor til. Selvom min mor ikke var så glad for at blive dækket til med sand i hovedet.
Jeg håber I har haft nogle gode dage på stranden :)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar