Sider

mandag den 7. juli 2014

Fødselsdag :)

YAAAAY, så blev jeg 17 :P

Jeg havde en rigtig god dag og hygget mig rigtig.
Dagen starte med jeg vågnet omkring 7, (VED IKKE HVORFOR) og min mor var i gang med at lave boller og brunsviger(Selvom jeg ikke er den store brunsviger elsker) Det ente med vi inviteret familie på besøg til brunch, og rigtig hygget os.

Det jeg fik i gave, var mest fjolle gaver, men nogle af tinge kunne jeg bruge. Jeg fik også en marguerit ring af min mor og papfar. Af min far havde jeg i forvejen fået penge, men fik også en halskæde, fordi de havde været på Bornholm, heldig at den var blå, så den passet til min kjole.

Om morgen havde min mor ønsket et nummer i radioen, men de kunne ikke finde det(DR, hvis I ser denne her besked, så vil jeg gerne klage over i ikke havde den sang min mor ønsket sig, fordi den er blevet spillet MANGE gange før i jeres radio!) Så det ente med jeg fik lov at skrive ind og vælge en sang, og det var da også bare helt i orden, da jeg ikke overkom at skulle høre den sang min mor vil høre, klokken 7-8 om morgen. FOR min mor sætter lyden på fuld max på blu rayen.

Den sang min mor vil høre


Den vi ente med at høre.


Det var rigtig hyggeligt at have besøg af familien.
Min søster havde lavet kage og taget med, rigtig dejlig kage, rigtig dejlig jordbær kage.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar