Sider

fredag den 18. juli 2014

Angies Sommer tip

Solen og varmen er rigtig ved at komme frem igen, og selvom det er dejligt med solen, skal vi også huske på at passe på i den her varmen. Jeg vil komme med nogle af mine egne personlig råd, til hvordan man kan passe på sig selv.


Meet your new best friend

Oplever du tit at du måske får hovedpine, bare ved at være lidt ude i solen. Grunden kan godt være hvis du ikke drikker nok med vand. Jeg er selv for dårlig til at drikke nok med vand, men prøver mit bedste på det. Så find nogle gamle flasker, fyld dem halvt op, og put dem i fryserne. Grunden til du kun skal fylde dem halvt op, er for det første fryser det hurtigere, og fordi så skal du ikke vendte i 100 år, på at det smelter. For når du bare putte kold vand i, vil der ikke gå land tid før det er is vand.
Plus at det med at drikke vand også er godt for dine læber, så de ikke bliver så tørre

Vi hader dem hvis alle sammen! Myg er bare noget af det værste. Hvis du været så uheldigt at blevet bidt af en myg og det ikke stopper med at klø, og du gide ikke rigtig bruge 60 kr, på at gå ned på apoteket, for at få noget det stopper kløen også. Så kan du bare bruge myggespray. Jeg fandt ud af det her da jeg var omkring 10 år gammel, og havde fået et par myggestik, og det stoppet hurtigt med at klø. Ellers hvis du været uheldigt at du blevet angrebet af masser af myg, anbefaler jeg du går ned på apoteket. Jeg selv blevet blevet bidt af en del myg og er en af de personer der ikke kan holde op med at klø.


Sun.magic.love.

Hvis du er et menneske, der godt kan lig at nyde solen og ligge og slikke sol. Så lov mig at gøre det før 12 eller efter 15. Da det du stadig kan få lidt farve, men det ikke vil skade så meget, og lad nu vær og gøre det hver dag. Det ikke så sjovt at have en flot brun farve, også ende med hudkræft. Jeg ved godt jeg lyder som en mor nu, men jeg kender bare nogle hvor det endte godt galt, fordi de elsket solen for meget, og vi snakker ikke om så gal at det bare lige kunne fjernes, men så galt at person døde af det. Så husk også solcremen. For du har sikkert en masse år til at nyde livet. :)




Det her var 3 tip JEG synes der er vigtige og som jeg prøve at gøre brug af, og bare fordi jeg råde dig til at gøre det samme, betyder det ikke at du SKAL gøre det.

2 kommentarer:

  1. Åh, tre gode og vigtige tip! Sommersolen er skøn, men man skal også passe på sig selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig :3
      Og synes man ser mange steder, ejj det skal du bruge til sommeren, men halvdelen af dem er ikke så vigtige(I mine øjne) Som de her 3 råd.

      Slet