Sider

tirsdag den 24. juni 2014

Weekend

Sikke en weekend jeg havde, og her får I om den.
Fredag hygget jeg mig om morgen med Bella, og vi gøre os stille klar til vi skulle til fest. Ja kort sagt den fredag. Ej det var virkelig hyggeligt at se alle dem fra min efterskole af, da jeg virkelig har savnet dem. Det var en rigtig god fest og vi hygget os. Lørdag stod det på at tage til Langeland, fordi der var noget med min efterskole, og hvor var det dejligt også at se læreren igen, dem havde jeg virkelig også savnet. Jeg tog så hjem til min far, pakket mine ting og tog hjem til min mor. Søndag stod bare på slappe lidt af op i hovedet, før at jeg skulle op til matematik om mandagen.
Håber i havde en god weekend.


Kjolen kan købes her, skoen her - det har kostet mig i alt 200 :3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar