Sider

torsdag den 5. juni 2014

Must have - Summer

Så er det fars dag, men jeg orker ikke at tænke på det. For lige som til mors dag, så har jeg ikke købt nogle gave, med villig. :) Og det er den samme grund som at jeg hader Valentin :)










KJOLER! Jeg elsker piget kjoler og kunne godt bruge nogen flere :D

Jeg elsker Skorte, mest fordi de har det her 1800-tallet look over dem, og noget jeg virkelig elsker :)

Nitter, mest fordi jeg skal bruge dem til et sommer projekt :) og måske fordi jeg vil lave min egne hue med nitter :) En sød bluse kan man altid bruge og læbepomade med sodavand smag. COOL!

Okay, nogen af jer tænker nok, Make up bøste, hun går ikke med Make-up. Og neej det rigtigt, men det vil også være dejligt at have hvis man skal bruge det, også fordi jeg håber at kan ligge andre slags make-up, når jeg skal til fester og ligne ting :D


Et nyt objektiv til min elsket baby :) 


Texstil maling, mest for samme grund som nitterne :)

De er bare såå søde, og måtte gerne sidde på mig :)

Så håber i nød og se hvad for nogen ting jeg godt kunne tænke mig inden sommeren er omme(SKAL VIRKELIG HAVE ET JOB)

Skriv gerne en kommentar og fortæl hvad i synes, og om der nogle af de her ting du gerne vil have fingerne i :D

BYYYE! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar