Sider

onsdag den 25. juni 2014

Give away - idé



Jeg tænkte at jeg nok vil holde en give away snart, men kunne godt tænke mig nogle idéer, til hvad jeg kan bruge i den. Så jeg tænkte, at I dejlige læser måske havde en ide eller to, så kom gerne med den i kommentar feltet :)

Og.... hvis jeg når at få 10.000 kig på min profil inden min fødselsdag(6 juli) så det helt klart at jeg vil forkæle jer læse med en give away, og det måske blive en lidt stor ting jeg vil give.



Elsker jer og RIGTIG god sommerferie! <3

- Angie


4 kommentarer:

  1. Det kunne evt. være smykker, kosmetik, en pung, nøglering eller sådan noget. Forresten sød blog du har, tænkte på om du har lyst til at følges? Kig gerne forbi, hvis det lyster. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange takker :3
      Er lidt lost for tiden, med at det skole ting ting, der har været på det sidste <3

      Slet
  2. http://dkgiveaway.blogspot.dk/

    kik her og se hvad andre giver i en give away ...

    SvarSlet