Sider

søndag den 22. juni 2014

Friluft gudstjenest

ADVARELSE, der forkommer billeder af en hel grillet gris. :)


Jeg har været ramt er dårlig ned, nedture efter dansk eksamen, endt med at slettet billederne jeg skulle vise jer, og havde store problemer med at skulle få dem gendannet, også har jeg haft besøg af min gammel roomie, været til fest med dem fra min efterskole, været ned og besøg min efterskole, såå jaa. Jeg har først kunne givet jer dette indlæg(Som på en måde har stor betydning for mig) i dag.

Men nok om det og til sagen.

Jeg var sidst søndag til frilufts gudtjeneste. Min far er i menighedsrådet(Google hvad det er, kan ikke forklare) og doner hver år en gris til denne her frilufts gudstjeneste, folk betaler så for kød, brød og sodavand, og penge bliver så sendt af sted til godt formål, hvor der nogen som også er med i menighedsrådet, som personlig flyver ned og giver dem.
Men det med min far doner den her gris, som bliver grillet, starte da jeg afsluttet i børnehave, og min far havde doneret en gris. Da jeg gik i børnehave med præstens ene søn, synes hun det kunne være smart hvis man kunne gøre det her også blev det til en tradition, som har holdt i 10 år. Jeg har været med til de fleste gange og hjulpet til med at stille borde op, fordi det også nogle de låner af min far. (Vi holder sommerfest hver år, så det er derfor vi har tingen til det) Det var rigtig hyggeligt, der var noget dejligt musik og vi hygget os bagefter.

Jeg tror ikke højt på gud, men kan godt lig at være i kirke engang imellem, fordi man måske kan tænke over noget andet, end man vil hvis man søger bestemt svar. Min præst fortalt engang til konfirmationsforberedelsers  at fortælling om at gud skabte verden på 7 dage, er bare et billede hvad der virkelig skete på hvem ved, 7 mio år, og tingen godt kunne gå hånd i hånd. 

Men nu skal vi ikke ødelægge den gode stemning jeg gerne vil have frem, men nu vil jeg lade jer nyde billederne :D





Jeps, min far prøver og spille sej (Det virker ikke) :D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar