Sider

lørdag den 10. maj 2014

Cosplay

Hej.
Undskyld for ikke at have fået skrevet noget før på bloggen.

Det dog noget tid siden at jeg fik mit Italy Cosplay hjem.
*Italy er en person fra Hetalia, som er en anime jeg rigtig vild med.

Jeg har fået taget nogen billeder af det i min have, og lovet at jeg vil dele dem med jer. Så håber i vil nyde dem :)



Jensen mente lige hun skulle være med på nogle af billederne. Jeg havet hende med ude, for at bruge hende til at stille fokuset, på mit kamera, men hun gad så bag efter ikke at flytte sig.




Der er ikke noget som siger Italien som Fiat og pasta. :)



Jeg har købt mit Cosplay på ebay, og skoene har jeg bare taget fra min mor af
Jeg håber I nød at se billederne :)

Og hvis du har lyst til at komme i kontakt med mig, kan du skrive en besked på min facebook side(link over ved hjerterne)

Håber I alle får en god weekend, og håber at du vil komme forbi igen på bloggen :)

CIOA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar