Sider

onsdag den 5. februar 2014

4 februar

Heej alle sammen ;)
Igår var det den 4. februar og det skete da 3 store ting i løbet af den dag, ikke kun for mig.

Først var det 10 år siden facebook blev lavet, så selvfølgelig skal det have et tillykke ;)

Det var også World Cancer Day

Og den sidste ting er det var 7 år siden at min mormor døde af kræft, hun blev kun 56 og døde nogen uger før hendes fødselsdag. Jeg savner hende virkelig meget, men har prøvet at tænke på noget andet, da jeg ikke havet lyst til at være ked af det. Jeg sagde og tænkte lidt over hvordan tingen vil være, hvis hun stadig var her, og om vi stadig vil have det gode forhold vi havet, selvom jeg også er til piger, og om hun ville kunne accepter mig. Min mormor var en stor del af min barndom, og var der altid for mig. Jeg hader at jeg ikke nøde at få mere tid med hende, og at hun ikke nøde at leve livet nødet mere. Hvis hun stadig levet vil hun nu være mormor til 7 børnebørn og oldemor til 2 børn. Jeg skal dog heldigvis ud på kirkegården på lørdag, da min mor har tid til at tage der ud. <3

Men håbe ellers I haft en rigtigt good dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar