Sider

tirsdag den 22. oktober 2013

Update - Ferie

Heej Bloggen!


Jeg giver jeg en lille update fra min ferie.


Min ferie har bare været stille og roligt.
Om Torsdagen var min mor og papfar i Tyskland for at få hente sodavand, da jeg stadig havet nogle Euro tilbage fra turen til Italien, gav jeg min mor dem med, så hun kunne købe hjem til mig. Hun købte 3 pringles med sour cream and onion til mig, 1 mellem stor pose daim, nogle lakrids bolsjer, en pakke med 10 stk Mars og en med 10 stk twix. Rigtig dejligt


Fredagen tog jeg ud til min far hvor jeg hjalp ham lidt


Lørdag hjalp jeg igen min far og var ude og spise middag hos min faster, hvor min fars kusine og mand fra england, som var på besøg hos min faster, lavet mad til os. Rigtig dejligt engelsk mad, som bare var toppen.

Søndag var der jagt hos min far, så jeg hjalp min papmor med at gøre klar til jagt frokosten, det var rigtig hyggeligt som det altid plejer og være. Vi fik rigtig dejlig mad, som frikedeller, leverpostej med bacon og champions.



 Min storebror var også på besøg og med til jagt. Han havet sin lille hvalp med, som jeg fik taget nogle billeder af. Der flere af ham endnu og de ender nok på deviantart. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar