Sider

lørdag den 26. oktober 2013

Music is the best way to...

Så er det Lørdag, og jeg har sat mig for at få ryddet op på mit værelse, så jeg endelig kan vise jeg det frem til jer, for første gang det lavet om. 


Men den bedste måde for mig at rydde op op på, og gøre det sjovt at rydde op, er at sætte højt musik på, med masser af gang i det, så er det bare i gang med at rydde op. <3


I for lige 3 sange min rydde op liste. <3


Jeg elsker den her sang og video, i det hele taget bare Demi! <3


Lady Gaga er mit helt store kvindelig forbillede, og har været en af de få grunden til at jeg fik mere selv tidlig og ikke var mange for mig selv. <3

Den sidste er Cher Lloyd! Jeg elsker når hun har meget piget tøj på, som ikke helt passer til hendes dødningehoved tatto. Men det er det jeg kan lig ved hende, at hendes stil er så bred som den er. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar