Sider

tirsdag den 26. juli 2016

The Energy Box - GoodieBox - July 2016



Så komme denne måneds box ind af døren. Jeg delte ikke sidste måneds, da jeg ærligt var så stresset at jeg ikke havde mentalt overskud til det. men nu får I denne måned box, som har temaet Energy. Jeg er virkelig glad for at næsten alle produkterne er full size. Denne måneds box har ting i til en værdi af 616,85 kr. Jeg valgte at bruge mine point, og derfor har jeg betalt 0 kroner for denne skønne box.




I denne måneds box er der 5 lækker produkter og en cookie i.

Kueshi - Anticellulite Boster: Det en cream som skal hjælpe med at kæmpe mod cellulitis, som med andre ord, den skal hjælpe mod appelsinhud. Så det ret lækker, jeg vil dog sige jeg aldrig selv synes jeg har appelsinhud, men derfor kan den helt sikkert stadig bruges.

Youth Lab - Daily Sunscreen SPF 50 Normal/Dry Skin: Jeg må sige at jeg synes den lyder ret god, og jeg glæder mig til at prøve den. Jeg bruger selv solcream med SPF, da jeg godt kan blive rød får jeg bliver brun, så det bare træls, dog bliver det ikke brugt så meget, da jeg ærligt ikke kan holde denne sommervejre ud og slet ikke går ud, før om aften, hvor solen næsten er på vej ned. Men jeg skal jo snart i skole også SKAL jeg jo ud.

Naked Lips - Aftersun Lipbalm: Jeg er virkelig stor samler af læbepomade, da jeg altid ender med at glemme at få en med, eller ikke kan finde en, og det bare træls, når jeg så opdager at mine læber er ved at tørre ud, så det godt at have en ekstra til samlingen.





Myprotein - Skinny Cookie: Sidste der var noget mad i boxen, var jeg ved at få det dårligt, og må jeg også sige jeg fik af den bid jeg fik af denne Cookie, jeg synes ærligt at søde ting bare skal være søde ting. Jeg synes virkelig ikke om den, plus den lugter mærkelig. Jeg synes klart man kunne finde på noget bedre, plus Magnus vil hele ikke have den.
Eleven Australia - Miracle Hair Treatment: Den er mega smart, også kan den bruges inde man skal i poolen, da den beskyter mod klor og som plus til denne sommer også mod varme. Jeg bader aldrig rigtig i pool, hvad skal man med det når man har privat strand. Har lige prøvet den i håret, og må sige at det lidt mere liv og energi.

Gosh - Mineral Waterproof Eye Shadow: Jeg har lige fået et en masse øjneskygger hjem, så det ikke fordi det er jeg står og mangler. Jeg prøvet den på min hånd og prøver at knopper den af, og må sige den holde ikke til så mange knop. Dog når det er sagt, så er jeg vild med farven. Jeg elsker brune øjneskygger, selvom jeg i forvejen har Bambi brune øjne, men jeg elsker dem. 



Magnus var med ud og tage billederne, og valgte at tage lidt billeder af ham også, da jeg har fået mig et nyt kamera og derfor skulle det også afprøves.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar