Sider

torsdag den 9. juni 2016

Mit had til mig selv - Torsdags tanker

Jeg ikke rigtig den person der hader nogen, jeg har nogen periode hvor jeg kan hade nogen hvis det bare går ned af bakke i forhold til venskab eller kærlighedsliv, men det fordi det er letter at komme videre hvis man bare har lidt af et had til folk. Jeg hader dog mest kun mig selv. Jeg hader virkelig mig selv ofte, mest fordi at jeg ikke kan finde ud af at holde på folk, og mest bare såre mig selv. Jeg er en person der knytter mig alt for let til folk, og byrde bare lade vær, jeg har derfor valgt at jeg ikke prøver at få venner, jeg har pt kun en veninde, jeg har det godt i min klasse og går i klassemed en masse skønne mennesker, hvilket jeg er så taknemlig og glad for. Jeg ønsker ærligt ikke at blive virkelig tætte eller knytte til folk fra min klasse, fordi at jeg er bange for at hvis det så bare går galt, så at jeg skal ende med igen at være angst for at se personen, det skal jeg ikke være og har jeg ikke lyst til at være.


Jeg har det endelig bedst med ikke at være for tilknytte til folk, for endelig var der ikke nogen af dem jeg rigtig snakket med, som jeg endelig havde et godt venskabelig forhold til, selvom folk sagde de godt vil være der for mig osv., så var jeg ej tilfreds, for det følte ikke som et venskab, at det vores samtaler mest var mig der havde brug for en ven at snakke med, fordi at ensomheden blev for meget og var dræbe mig. Dog er det bare ikke sådan at man lige skal dræbe ensomheden, jeg skal dræbe den ved at være social. Jeg hader ikke være social med folk, men jeg hader mest at det altid mig selv der skal opsøge det, fordi jeg virkelig for følelsen af at der endelig ikke nogen der har lyst til at være sammen med mig når jeg hele tiden er den der skal spørge og opsøge folk selskab. Jeg hader virkelig at jeg tænker sådan og jeg føler mig virkelig opmærksomhedskrævende. Jeg har virkelig et indre had til mig selv, og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at få det bedre, jeg kan ikke gå til psykolog, har prøvet og nej, det hjælper ikke. Jeg er dog heldigvis blevet mere positiv og mere stabil efter at komme i min klasse, jeg også glad for at jeg har lidt vagter på mit arbejd, så jeg ikke helt bare sidder alene der hjemme og får det dårlig.

Jeg glæder mig lidt til at have ferie, men ved at efter en-to uger, så jeg klar til at vil være i skole igen, jeg laver ikke rigtig noget om sommeren og den værste dag er min fødselsdag, hvor jeg altid ender med at være trist og nede, fordi der ikke rigtig er nogen som ønsker en tillykke.

Jeg vil sige jeg har fået det en del bedre. Jeg glæder mig til at komme til 2.g, hvor jeg ved der kommer en masse pres på, men med den alt for meget overskud jeg har, så vil det være dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar