Sider

mandag den 29. februar 2016

Cute Ebay Stuff

Så har jeg efter lang tid, fundet nogle søde Ebay ting, som jeg da helt klart godt gad at eje.

#1 hårebånd med nuttet kaniner, findes et 3 forskelige farver. #2 Denne nuttet taske med perler, helt klart noget mit nuttet elsket jeg ser som et must have. #3 Isvaffel-taske, hvor der på billedet er vist at der nemt kan være plads til nogle make-up børster. #4 De her nuttet klistr mærker til negle, der findes et hav af denne slags, og synes det er sødt. #5 Denne her taske har jeg haft kigge på i et stykke tid og elsker virkelig farven, der findes forskelige størrelse, farver og mønster af den, men fordi de nærmest er revet væk, har jeg fundet 3 links til jer, nemlig her, her og her, Det er fra en engelsk sælger, så der kommer i told på, jeg har dog også selv valgt og klikke en hjem. #6 I know! Dette hårbånd er ikke i den billig ende, men det er fra en engelsk eBay sælger, som har en del andre nuttet ting. #7 Jeg mener jeg vist har vist dem frem, men min indre pastel elsket sind, kan ikke lade vær og savle over dem. #8 Super søde sko og hvis de var i min størrelse, vil jeg da helt klart også anskaffe dem. #9 Hårelastikker, der står tro priser, da du kan få et sæt med 10 eller 50 stykker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar