Sider

mandag den 7. december 2015

Last Friday Night


I fredags var jeg til julefest på mit gym. Jeg holdt sammen med min veninde en form forfest, hvor det kun var os. Vi gøre os klar, spise pastasalat og fik noget dejlig Asti til. Der helt klart en af de sjoveste fester jeg har været til. Fuck hvor fik jeg noteret mange sjove ting som Julie fik sagt løbe af aften.
Vi havde dog været så dumme at smide vores nummer væk, så vi ville kunne få vores jakker igen, så vi kunne ikke komme hjem til den tid vi havde forventet, fordi vi skulle vente til at festen var helt slut, før vi kunne få dem. Så det endte med at vi skulle ringe efter en taxi, vi vente også kun lige udenfor i 1½, før at der ankom en.







Okay, vi var nok lidt godt fulde efter vores forfest, men i det mindste holdet vi da begge hele aften ud og var mere eller mindre normale da vi kom hjem til Julie igen. 
Min kjole har jeg købt fra Nelly og du finder den lige her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar