Sider

søndag den 6. september 2015

Update- Kærlighed i luften

Jeg ved godt atjeg ikke får skrevet så meget på bloggen, men der ske bare en masse ting for tide og har ikke den store lyst til at skrive på bloggen, når jeg endelig har tid til det, fordi jeg helst vil koble min hjerne fra.



Jeg har først og fremmeste lave denne her youtube video.
Grunden til at jeg lavet den, var for I på blogge kunne lærer mig lidt bedre at kende. OKAY, det en fed løgn, ikke derfor den blev lavet. Den blev lavet fordi jeg skulle lave en lyd optagelse i engelsk, fordi så min engelsk lærer kunne få hørt os alle. JEG synes personligt at det en fed ide, fordi at jeg kender ALLLT for godt det med at være genert til at sige noget, fordi man er bange for at folk dømmer en. Jeg kan godt klare det når det er HELT fremmede mennesker, som jeg forhåbentlig ALDRIG skal se igen, men når det er folk man skal gå i klasse med, så det ikke sjovt.
Men jeg tænkte at jeg vil dele den med jer, så I kan lærer mig at kende lidt bedre.







Men ud over at jeg har travlt med skolen, så har jeg også været så heldig at få mig en kæreste. Jeg er rigtig glad for ham, men det ikke fordi at min blog skal blive med en masse indlæg omkring ham. Men I skal have lov til at få historien kort. Jeg har mødt ham på mit nye gym, jeg glad for endelig at have mødt en hvor jeg ikke skal være bange for hvordan jeg ser ud eller går klædt, jeg kan være mig selv. Jeg kan være den flabet pige jeg er, og glad for at kan tage lidt pis på ham. Jeg hader det med at bare fordi man er et par, så kan man ikke lave lidt sjov med hinanden i det offentlige rum, men også en ting der er vigtig at man kan accepter det hinanden laver, uden at man selv er vild med idéen.
Billedet foroven er et jeg tog på en af vores dates.


Det næste jeg har været udsat for, er skolefoto. Jeg hader dem, fordi jeg aldrig følge mig tilpas ved dem og fordi jeg ALTID synes jeg ser bedre ud på mine selfies. Dog var der tog billeder jeg var blev glad for og har også bestilt dem, så de nu ligger på min computer. Dog blev det billede jeg fik på mit studiekort ikke det pæneste billede, jeg har mine tænder fremme og ligne da først en der har været på narko lige inden.
De billeder jeg har bestilt kan i se nede under, samt et redigeret udgave.




Jeg skal have skaffet noget fotopapir, så jeg kan for printe det redigeret billedet ud. Jeg selv en del glad for hvordan det endte ud, fordi at det give spil og liv til billedet.


Jeg håber I alle sammen har det godt og håber virkelig at jeg kommer til at skrive nogen flere indlægs i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar