Sider

lørdag den 23. maj 2015

I got the Alpha

Hej alle mine dejlige læser!
Så er det endelig læse ferie og har glemt lidt at blogge, fordi jeg har været stresset over de sidste skole ting og der sket en masse ting. Men det vil jeg bruge et andet indlæg på at fortælle jer.

Min fredag brugte jeg på først at have min sidste skole dag, som var rigtig hyggeligt. Jeg skulle så vente på min far kunne komme og hente mig, da vi lige skulle et smut i ElGiganten i Kolding. Det blev dog til længere vente på en som skulle hente noget foder. Men heldigvis kørte min papfar bus mellem Middelfart og Fredericia, så jeg kunne bare komme med og snakke med ham. der gik så 1½ time og stadig ikke hørt fra min far af, så min papfar og jeg valgte at kører hjem. Da vi så var kommet hjem gik der en halv time og min ringede endelig igen. Han sagde han var nu endelig klar.

Turen gik så til ElGiganten hvor jeg fik købt mig Samsung Galaxy Alpha, til en pris på 2399,-. Grunden til at vi kunne få den til den pris, er fordi at vi er kunde hos TDC, som har et samarbejd med Elgiganten, så vi fik lige 600,- i rabat. 

Grunden til jeg skulle have en ny telefon var fordi jeg for en måned tids siden havde tabt min HØJT elsket Samsung Galaxy S3 i toilettet, og den havde først overlevet, men der gik så nogen dage hvor den døde, jeg levet så på en telefon jeg havde lånt af min veninde, ikke fordi den var den bedste ven.

Jeg skal dog havde skaffet mig et et cover til den, som jeg vælge at købe over Ebay, da de cover jeg har haft før er gode, holde godt og ikke mindst billig. Jeg har fundet nogen som kunne være fede.
Det skal siges at de kan få til forskelige modeller.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar