Sider

lørdag den 23. maj 2015

En ny start

Der er sket en masse ting og har kæmpet med en del ting, men har fået det meste på plads. Jeg har haft nogen problemer som har krævet at jeg fik psykolog hjælp, men kan fortælle at jeg har det godt og er på den rette vej igen.
Jeg har så også valgt at skifte gymnasium. Jeg skal stadig gå på HTX, men skal gå på Odense Teknisk Gymnasium(OTG, til næste år. Jeg har valgt at tage 1.g om, da det er det som jeg følger er det bedste at gøre. Grunden til at jeg flytter gymnasium og tage 1.g om, er fordi jeg følger jeg har valgt den forkerte studieretning, hvor de anbefaler at det var bedst at jeg to 1.g om. Grunden til jeg ikke bare vælge at blive på det gymnasium jeg nu går på, er fordi at jeg skal på OTG skal have en retning som hedder kom/it og Design, hvor det jeg går på nu, kun har en kom/it retning og det en hvor man skal have Engelsk på A, som ikke er lige mig.

Jeg glæder mig rigtig meget og håber da på at jeg igen komme i en klasse med en masse dejlige mennesker, dog håber jeg også der ikke er så mange piger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar