Sider

mandag den 15. december 2014

Picture book - KBH - miss you!

Lige kommet hjem fra en god dag i skolen, efter havde haft en rigtig god weekend, som jeg bare ønske ikke skulle slutte.
Jeg var i Rødovre for at besøg min gamle roomie Bella og hyggede rigtig med hende.
Det startede dog lidt skævt, da jeg sidder i s-toget til Rødovre, hvor jeg får en sms fra Bella, som spørg jeg ved hvad for en bus jeg skal med, jeg tænker bare lidt panik fordi at jeg troede at vi bare skulle mødes på stationen og følelse af, som om det ikke skulle være nok, så går min mobil ud, da Bella er ved er skrive hvor jeg skal stå af. Så jeg venter bare på stationen og til helt kommer Bella og hente mig, hvor vi så går hjem til hende. Fredag stod det bare på aftensmad og hygge, hvor lørdag stod på hygge med just dance og sims.
Søndag tog vi til strøget, fordi at en af vores veninder fra efterskolen, spurgte hvor længe jeg var på Sjælland og om vi kunne tænke og være sammen med hende. Vi sagde selvfølgelig ja. Vi var der inde ca. ved en 1 tiden, og brugte lidt tid på at finde en cafe, da vi endelig fandt en, var klokken blevet omkring de 3. Senere valgte vi at gå mod stationen igen, vi var dog lige et stop forbi tiger, hvor vi fik taget mange sjove billeder, da jeg skulle med toget ved en 5 tiden. Det har virkelig været hyggeligt og savner dem allerede en del.

Billeder fra fredag og lørdag



Bella med sin gave(Wreck this Journal)


















Sort magi

Billeder fra søndag




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar