Sider

tirsdag den 9. december 2014

Picture Book - Julehygge


Hej dejlige blog!
Jeg fik endelig lagt billederne fra weekenden på min computer. 

Jeg var nemlig i Brande, for at besøg min søster, da min mor og jeg skulle passe børn for hende. Da min søster skulle til noget ride ting ting. Vi hyggede os rigtigt og fik da også julehyggede. Jeg valgte og få taget nogle billeder, da jeg virkelig elsker at man har billederne som bevis på et god mening. Jeg var også godt træt dagen efter. Ikke fordi man var længe oppe, men fuck sådan 2 børn med gang i den, de kan bare gøre en træt.

Havgryndeskugler i hele ansigtet




Havgryndeskugler




Vi allerede begyndt at lege diva model

Lasse vil godt vide hvor kokosmel kom fra



Der ligger åbenbart til familien at ikke kunne brande lys ned



kameler i lange bander, store fede skumbananer 


kameler i lange bander, store fede skumbananer




kameler i lange bander, store fede skumbananer


2 kommentarer:

  1. Sikke nogen søde billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet