Sider

søndag den 16. november 2014

Update - Picture Book

Heeej dejlig blog!
Ved godt jeg har været lidt stille, men der sker ikke så meget lige for tiden.
Men i fredags var jeg ved tandlægen for at få tjekket mine visdomstænder, da jeg havde haft en del skiftene ondt i dem. Jeg fik bare af vide at grunden var fordi mad rester havde let ved at sidde fast i dem, og det kunne godt være svært og få ud med en normal tandbørste, så jeg fik en med, som skulle kunne hjælpe.

Min lørdag brugte jeg bare på slappe af der hjemme. Jeg var lidt ude med Magnus(Som kan ses på billederne.) Ellers valgte jeg bare at se The Hunger Games(Jaa, den første, for jeg stadig ikke færdig med at læse løbeild) ellers stod den på hygge med min mor, hvor vi valgte at få grill mad. Jeg fik ribbensandwich. Jeg synes nemlig ikke der findes noget bedre!

Min søndag skal jeg bare bruge på arbejde(YAAY), men først lige ude og løbe en tur, få morgenmad og få lavede madpakke, så jeg ikke dør på arbejdet.

Jeg håber I alle haft en god weekend. Jeg glæder mig bare lidt til at komme i skole igen.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar