Sider

mandag den 3. november 2014

NEW IN!

Så har jeg allerede fået bestilt ting hjem og købt til mig selv.
Jeg har nu modtaget det første og er så overlykkelig!


Jeg har fået købt Løbeild og Oprør, og skal så i gang med at læse dem. Jeg synes den første var rigtig god og synes også at filmen var rigtig god. Jeg har dog ikke set 2'eren, da jeg gerne vil løse bogen først. Jeg fandt dem, fordi at i den Rema jeg arbejde i, så havde de dem til 99,- stykket og jeg mangle bøger til at læse, når jeg venter på tog, så det passede mig fint, fordi det var mening at jeg skulle have dem.



Nu til det der var i kassen! NEMLIG PREMIERE OG PHOTOSHOP! Såå glad! Selvom jeg dog har fået min gamle computer tilbage(En historie jeg ikke vil fortælle.) Og den havde jeg i forvejen photoshop og premiere på, så skulle jeg også have til den nye computer, da jeg ved jeg kommer til bruge det til skolen, men også fordi det rart at have på den nye. Den gamle bliver til computer til at opbevare billeder på, da den ikke kan bruges til andet.
Men overvej lig hvor stor kassen er i forhold til selve indholdet. :)


Og jeg kan ikke vente til de andre ting kommer hjem! -yaay-! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar