Sider

torsdag den 13. november 2014

Lektier - Picture Book

Jeg tænkte og vil dele lidt mere om min hverdag med jer og hvordan jeg bedst muligt får lavede mine lektier. Jeg var nemlig igår i gang med en matematik aflevering og elsker bare at sidde for mig selv ved mit skrive bor, Imens jeg spiller P2. Så tænker du måske, HVORFOR FUCK GIDER DU AT HØRE KLASSISK MUSIK. Jooo... Landet ligger sådan at man ikke rigtig tænker over musikken, men den er der bare, og kan nemlig hele ikke lig at det helt stille. Plus at det er bevidst at man lærer bedst hvis man høre klassisk musik, end så meget andet.


Nettet bliver slukket på computeren, også bliver musikken spillet på mobilen :)

Lysestager jeg selv har lavede, da vi havde værkstedsuge på skolen

Den har det godt

2 kommentarer:

  1. Uha, der skal være helt stille når jeg skal lave lektier, ellers kan jeg slet ikke koncentrere mig. Ville ønske jeg var en af dem der kunne høre musik, eller have tv'et kørende imens, det virker bare som om det pludseligt bliver meget hyggeligere at lave lektier!

    http://trendniq.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt at tænke på ;)
      Men jeg tror grunden til jeg ikke så vild med stilheden, er på grund af nogle af de ting jeg været igennem i mit liv. Så prøver at undgå den :)

      Slet