Sider

søndag den 26. oktober 2014

Vinterens MUST HAVE!

Det bliver koldere og koldere, og før vi ser os om er det ved at blive vinter! Men selvom det bliver vinter, og juleaften, er der bare nogle ting man skal eje, og havde skaffe sig(I følge mig), for at kunne overleve vinter.


Vintersko!

Sko der vand tætte og varme er bare noget af de vigtigste man skal eje. Eller bare nogle gode vandtættesko, også nogle gode sokker. For problemet med vinter sko er at hvis man skal sidde indefor og modtage undervisning, kan de ender med at blive for godt varmt om fødderne.
Jeg regner selv med at skaffe mig et par Doc Martens, fordi jeg synes de kan få til ALT, og fordi at de er super vandtætte, og så de ikke svære at gøre rene igen.


Hue eller øre-varmer!

Det VILDT vigtig at så skaffet dig hue eller øre-varmer, da det vigtig at holde sine øre varme. Man kan finde dem mange steder, man kan kigge i H&M, Glitter, eller kig på Ebay. Og der sikkert mange andre steder du kan skaffe det.

(Nogle af dem er i flere farver)

1 ~ 2 ~ 3 ~ 4 ~ 5 ~ 6


Hansker - Vanter

For mig er det vigtigt at have noget på mine hænder, men for andre kan det være lige meget, fordi de har det fint varmt i lommen. Lige som huer, kan man nem fine hansker og vanter, man kan også finde hansker, som er lavedet til at man kan bruge sin smart phone, selvom man har dem på.

(Nogle af dem er i flere farver)

1 ~ 2 ~ 3 ~ 4 ~ 5 ~ 6


Halsterklæde

Er også vigtigt, så man ikke for alt for meget kulde på sin hals. Jeg har altid flere par, fordi jeg bruge dem til at hoste i, fordi det bare er hurtigere, og fordi jeg er så dum, at jeg glemmer at det ikke at smart at hoste i hånden. Jeg vasker dem så også og bruge dem ikke i flere dage i streg, hvis jeg har hoste meget i dem.

(Nogle af dem er i flere farver)



1 ~ 2 ~ 3 ~ 4 ~ 5 ~ 6







Kakao pulver!

Så du kan lave varm kakao! Bare i det hele taget noget varmt at drikke, som man bare elsker! Sær fordi at stemmen bliver tør, og kan nogle gange knække over, og for at gøre varm kakao mere lækkert, så flødeskum eller skum-fiduser i = PERFECT!



En god vinter jakke!

Som rigtig kan holde dig godt varm, men også som hele ikke får dig til at svede ihjel! Hele fryse lidt end at svede! For der ikke noget mere klamt end at komme til time og stinke af sved! Så derfor nok godt at have en god efterårs jakke, til de dage hvor de ikke er så kold også hvis det skulle blive RIGTIG kold, så man en.


HYGGESOKKER!

Er bare noget det bedste! De er bløde og varme! Der er nemlig ikke noget der mere træls end sokker som er træls at have på eller for kolde! Jeg skaffer mig altid nogle hyggesokker hver år, jeg får nemlig slidt dem så meget op, fordi jeg elsker dem. Men noget der også er godt, er hjemme sutter, så man ikke ender med at slide sine sokker op.



Det er de ting jeg SYNES er vigtige at have om vinteren! Det kan godt være jeg har glemt noget.


God søndag!
Angie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar