Sider

torsdag den 2. oktober 2014

A Look in my School bag

Jeg tænkte nu hvor jeg endelig havde fået et kort igen til mit kamera, så vil jeg lige vise jer de grundlæggende ting jeg har i min taske, og med i skolen :)



Først og fremmeste er der min taske. Min dejlige FjällRäven Kånken taske, som jeg rigtig glad for, fordi den kan have en del ting i, og den gøre ikke ondt at have på. Har får haft rygsæktasker, hvor der blev sendt en del smerte til min skulder. De eneste tidspunkt den gøre ondt at have på, er når der godt fuld i den, som det ikke så tit er igen.


Min computer, selvføgelig har jeg den med i min taske, sær når det er at det meste af min undervisning, forgår med en computer. Den er dejlig tynd. Min mobil kan jeg ikke leve uden. Sær fordi jeg høre musik på den, når jeg skal til og fra skolen.


Notes bøger, selvom at der skal skrives en del på computeren, så der nogen ting der vigtig at de bliver skrevet i hånden, sær fordi det bedre at skrive i hånden. Men også fordi at i kemi, vil vores lærer helst have vi skriver i hånden.


Noget at skrive med er også rigtig vigtig, og jeg har da selvfølgelig to penalhuse. Det ene er til de grundlæggende ting, som passer, blyant, min notats tusch, som jeg skrive alle de vigtige notater ned med. Det andet er til farve, fordi man ved aldrig hvornår man kan ene med at skal bruge farver, og sær ikke når man har kemi.
Som min lærer sagde i folkeskolen, så anbefales det at man har mindst 3 forskellige farve, til fysik/kemi. 




Den sidste ting jeg har med, er en god frilæsnings bog, samt har også mine skolebøger med, til de forskelige dage. Men jeg tage en frilæsnings bog med, sær fordi der nogen gange dage hvor jeg kan vente i godt en time, før jeg kan komme med tog. Så for at drive tiden af.
Jeg har lige skaffet mig de her to bøger, og er vilde med serierne. (Der kom nok et indlæg om det en anden gang.)


Jeg håber i nød det, og hvad har I endelig med i skolen, ud over de grundlæggende ting, og hvad I igang med? 


Knus Angie





2 kommentarer:

  1. Uuuh tak for kigget - Elsker disse personlige indlæg! :)
    Håber at du har lyst til at kigge vores blog på sundesager.dk!
    Amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :3
      Og så lidt, jeg elsker at se andres folks hverdags billeder, men også fordi det viser lidt mere hvem jeg er :)

      Slet