Sider

onsdag den 3. september 2014

Magnus - Alene hjemme

Heej dejlig blog!

Hurtigt update fra i dag, hvor jeg skulle være alene hjemme med Magnus, for første gange, fordi andre mennesker(Mor og Frode) skulle arbejde(Som om det virkelig er så vigtigt*ironi*) Han har ikke helt ville opføre sig pænt.

Det starte med, at jeg var nød til at lade ham være alene hjemme i en time(han har prøvet tre før) fordi jeg skulle til en job samtale. Da jeg kom hjem, kunne jeg godt høre han ikke havde været helt glad for at skulle være alene. Han gøet og piv, så man kunne høre det udenfor.

Vi har efterføglen bare hygget os, jeg har lavet lektier og set Teen Wolf(Jeg blevet besat af det)
Magnus lå stille i sengen med et kødben. Ikke at han hele tiden vil det. Men heldigvis endte det med han faldt i søvn og var meget rolig.

Jeg har bare det problem at han vil heller bide i mine bamser og i mig, i sted for hans ben. Det jo altid sjover at gøre det man ikke må.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar